Nieuwe cliënt in de praktijk?
Plan via onderstaande button gemakkelijk en snel je intakegesprek. Kies voor de optie ”nieuwe
inschrijving”. Doorloop de stappen en kies een voor jou passende locatie, datum en tijd.
Zit er geen passende dag of tijd tussen, dan kunt u altijd telefonisch contact
opnemen, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
Heeft uw intake spoed? (bijvoorbeeld opstarten drinkvoeding / sondevoeding) dan
hebben wij daar altijd een mogelijkheid voor. Ook dan is het aan te raden om even te
bellen.
LET OP: voor alle locaties (met uitzondering van de locatie in Best) kunt u gemakkelijk online een afspraak maken. Voor locatie Best dient u helaas telefonisch contact op te nemen of een bericht via WhatsApp te sturen om een intake te plannen.


Ben je al bekend in de praktijk?
Via de online agenda kan je de geplande vervolgconsulten inzien en wijzigen. Klik op onderstaande button en log in met je gebruikersnaam en wachtwoord. Heb je nog geen gebruikersnaam en wachtwoord? Stuur ons dan een mailtje of appje met een verzoek om inloggegevens. Ben je je wachtwoord vergeten, dan kan je deze zelf opvragen in het inlogscherm.

Afspraak maken
Wil je een afspraak maken?
Plan je afspraak gemakkelijk en snel via onze online-agenda.

Veel gestelde vragen
Op welke manier kan ik een afspraak maken?
– telefonisch tijdens kantoortijden. Tijdens onze werkzaamheden zijn we beperkt telefonisch bereikbaar. We kunnen geen telefoon aannemen terwijl we in gesprek zijn tijdens het spreekuur. Spreek duidelijk je naam en telefoonnummer in op de voicemail dan bellen we terug zodra daar gelegenheid voor is.
Welke afspraken zijn mogelijk?
– persoonlijk consult op de praktijk
– telefonisch / beeldbel consult
Welk consultsoort moet ik kiezen?
Wil je een telefonische vervolgafspraak dan kies je ‘Telefonisch consult’. Je kunt geen vervolggesprek inplannen als je nog geen intake hebt gehad in de afgelopen 2 jaar.
Zijn er kosten verbonden aan de dieetbehandeling?
Indien er sprake is van ziektebeelden (zoals Diabetes, COPD, hart- en vaatziekte en ernstig overgewicht) en uw huisarts is aangesloten bij de ketenzorg, dan worden uw dieetkosten vanuit de ketenzorg betaald. Vanuit de Ketenzorg ontvangt u 4 uur behandeltijd. Uw huisarts kan u vertellen of uw verwijzing hieronder valt.
Kan ik ook telefonisch een afspraak maken of verzetten?
Is een verwijsbrief nodig?
Hebt u diabetes, hoge bloeddruk, hoog cholesterol of COPD en komt u bij de praktijkondersteuner van de huisarts. Dan is het fijn dat zij een ketenzorg verwijzing stuurt. Zo kunnen wij ook de bloeduitslagen en huidige medicatie inzien.
Moet ik iets meebrengen naar de eerste afspraak?
– identiteitsbewijs
– medicatieoverzicht en overzicht van supplementen als je die gebruikt
– relevante bloeduitslagen (indien van toepassing)
– agenda voor het plannen van een nieuwe afspraak
Is er ook een avondspreekuur?
Wat als ik toch niet kan komen?
Voor afspraken die korter dan 24 uur van tevoren worden geannuleerd of wanneer je niet verschijnt op je afspraak brengen wij de voor jou ingeplande tijd in rekening. Je ontvangt hiervoor een ‘no-show’ factuur van € 20,00 per ingepland kwartier.
Omzetten naar een videoconsult of telefonisch consult is altijd mogelijk zonder extra kosten, ook op de dag zelf.